منبع کوئل دار چیست
منبع کوئل دار چیست ؟
2019-06-30
مخزن آب فلزی بهتر است یا مخزن آب پلاستیکی ؟
2019-07-21

راهنمای خرید آبگرمکن صنعتی

راهنمای خرید آبگرمکن صنعتی ایران شواژ

راهنمای خرید آبگرمکن صنعتی

راهنمای خرید آبگرمکن صنعتی نکاتی را به شما آموزش میدهد که باید در خرید آبگرمکن صنعتی آنها را در نظر بگیرید که به طور کلی اشاره به نوع سوخت ، دوام ، ایمنی ، پایداری آبگرم ، نوع مصرف و ابعاد آبگرمکن دارد

ما در این مطلب از سایت ایران شوفاژ قصد داریم نکاتی را به شما رائه دهیم که در هنگام خرید آب گرمکن صنعتی کمک زیادی به شما میکند. همانطور که میدانید آبگرم کن های صنعتی مختلفی در بازار تولید و عرضه میشود که متداول ترین آنها آبگرمکن صنعتی گازی ، آبگرمکن صنعتی گازوئلی ، آبگرمکن های صنعتی برقی است این نوع آبگرمکن ها با توجه به دسترس بودن نوع سوخت در اکثر کشور های مختلف رواج دارند.

ایمنی آبگرمکن صنعتی

اولین نکته و مهم ترین نکنه در خرید آبگرمکن صنعتی ایمنی است. آبگرمکنی که قصد دارید بخرید حتما باید شیر اطمینان داشته باشد و داشتن کلید حرارتی نیز در امنیت آبگرمکن تاثیر دارد. دقت کنید شما با کمی سخت گیری سلامت خود و کارکنانتان را تضمین میکند. از نکاتی که در ایمنی آبگرمکن های صنعتی تاثیر دارد داشتن دو ترموستات است که اگر به هر دلیل یک ترموستات از کار افتاد ترموستات دوم وظیفه قطع انتقال حرارت و یا وصل انتقال حرارت را انجام دهد.

دوام آبگرمکن

در هنگام خرید نکته ای که ذهن ما را درگیر میکند عمر مفید دستگاهی است که قصد داریم بخریم، جنس دستگاه ، نوع سوخت ، نوع طراحی و … در عمر دستگاه تاثیر دارد که شما همه این موارد را باید در هنگام خرید از تولید کننده سوال کنید.

دستگاه های آبگرمکن صنعتی استوانه ای جهت پایداری بیشتر و ایمنی بیشتر در عدسی های بالا و پایین باید حتما از ورق های گالوایزه دو لایه تولید شده باشد زیرا این دو قسمت فشار بیشتری را متحمل میشوند .

پایداری آبگرم در هنگام کار با آبگرمکن صنعتی

بسیار مهم است که به محض باز کردن آب ، آبگرم از شیر خروجی آبگرمکن خارج شود به همین دلیل باید دقت کنید که آبگرمکن صنعتی که قصد دارید بخرید حتما باید دارای گیج ، ترموستات و دماسنج باشد تا هنگام زیاد شدن و یا کم شدن دمای آب ، ترموستات شروع به کار کرده و انتقال حرارت را کنترل کند و همیشه آب یکنواخت گرم بماند.

همچنین مهم است که آب در هنگام استفاده سرد نشود به همین دلیل بهتر است با توجه به مصرف روزانه آب گرم، آبگرمکن صنعتی با مخزن متناسب تهیه نماید.

نوع سوخت و کم مصرف بودن آبگرمکن صنعتی

آبگرمکن های صنعتی به وسیله سوخت هایی چون گاز ، گازوئیل و برق کار میکنند و شما باید آبگرمکن با سوختی که برای شما ارزان تر است و در دسترس تر است بخرید. در برخی از کشور ها بیشتر سوخت های فصیلی در دسترس است و در برخی دیگر از کشور ها استفاده از برق برای آنها بصرفه تر است پس شما باید با توجه به منطقه ای که زندگی میکتید نوع سوخت دستگاه خود را انتخاب کنید.

در هنگام خرید حتما به میزان مصرف سوخت آبگرمکن نیز دقت کنید

ابعاد و حجم آبگرمکن صنعتی

خیلی مهم که شما کجا میخواهید از ابگرمکن استفاده کنید ، به نسبت جایی گه قرار است آبگرمکن صنعتی قرار بگیرد باید ابعاد آن نوع افقی بودن و عمودی بودن آن را انتخاب کنید.

همچنین حجم مخازن آبگرکن های صنعتی نیز متفاوت است پس باید قبل از خرید آبگرمکن صنعتی به میزان مصرف روزانه و یا هفتگی خود نیز دقت کنید.

خدمات پس از فروش

بیشتر دستگاه بعد از طولانی مدت به تعویض، ترمیم و سرویس نیاز دارند و چه خوب است هنگام خرید به خدمات پس از فروش کمپانی تولید کننده نیز دقت کنیم .

ایران شوفاژ تمامی محصولات خود را با ۵ سال گارانتی به شمکا عزیزان ارائه میدهد همچنین در هنگام خرید و مصرف نیز میتوانید از مشاوره کارشناسان ایران شوفاز بهره مند شوید

ایران‌شوفاژ
ایران‌شوفاژ
گروه تولیدی صنعتی ایران شوفاژ با مدیریت آقای محمدیان و بیش از بیست سال سابقه درخشان با تکیه بر ارایه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را در زمینه ی تولید منبع کویلدار ، منبع دوجداره ، فیلتر های شنی ، سختی گیر رزینی ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته ، منبع آتشنشانی ، مبدل های حرارتی ، منبع سوخت و آب ، آبگرمکن صنعتی ، آبگرمکن خانگی دارد. کلیه محصولات ایرانشوفاژ شامل پنج سال ضمانت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *