مبدل حرارتی پوسته و لوله و انواع مبدل حرارتی
مبدل حرارتی پوسته و لوله و انواع مبدل حرارتی
2019-07-31
خرید مخزن و منبع آب
چند نکته طلایی در هنگام خرید مخزن و منبع آب در ابعاد بزرگ
2019-08-10

فروش مسقیم و بدون واسطه از کارخانه ایران شوفاژ

فروش مسقیم و بدون واسطه از کارخانه ایران شوفاژ

فروش مسقیم و بدون واسطه از کارخانه ایران شوفاژ

فروش مسقیم و بدون واسطه از کارخانه ایران شوفاژ به شما این امکان را میدهد بدون هیچ واسطه ای محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و هزینه اضافی ای به واسطه ها پرداخت نکنید.

چرا خرید مستقیم از کارخانه ایران شوفاژ

خرید مستقیم و یا فروش مستقیم به معنای ارتباط مستقیم خریدار با تولید کننده است. ارتباطی که هم برای خریدار و هم برای تولید کننده منفعت دارد. 

در این روش تولید کنندگان به دنبال نیاز های مشتری رفته و تلاش میکنند در تولیدات خود این نیاز ها را برطرف کنند. این کار باعث میشود تا مشتریان خودشان به سمت کالای شما جذب شوند. مشتریان بالقوه و پایدار. 

 فروش های مستقیم کالا  یک معامله برد برد است معامله ای که هم به نفع مشتری است و هم به نفع تولید کننده. 

به همین دلیل ایران شوفاژ تولید کننده انواع منبع و مخزن شوفاژ تصمیم گرفته تا محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به مشتریان خود عرضه کند. 

دلایل افزایش فروش مستقیم در بازار جهانی

شاید یکی از دلایلی که باعث شد تا تولید کنندگان  تصمیم گرفتند تا محصولات خود را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه بفروش برسانند توسعه شهر ها و دشوار شدن رفت آمد ها است 

از طرفی مردم به شدت در گیر کارهای روزمره خود هستند و شاید زمان کمی برای خرید از فروشگاه های مختللف را داشته باشند همین باعث شده تا تولید کننده ها  محصولات خود را به صورت پیامکی ، اینترنتی و تلفنی بفروشند

ایران شوفاژ کلیه محصولات خود را بدون واسطه و به صورت اینترنتی و تلفنی به فروش میرساند و شما به راحتی یک تماس تلفنی و یا چند کلیک محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و درب کارخانه و یا درب منزل خود تحویل بگیرید. 

ایران شوفاژ از چه روشی مخزن شوفاز و منبع شوفاژ و دیگر محصولات خود را به فروش میرساند. 

یک) روشی که بیشتر مناسب برای افرادی است که ساکن تهران و یا شهر های همجوار تهران است. 

در این روش  فرد به راحتی به کارخانه ایران شوفاژ مراجعه کرده محصولات ایران شوفاژ را از نزدیک مشاهده کرده و منبع شوفاژ یا مخزن شوفاژ و یا … را سفارش دهد

ادرس:تهران اتوبان خاوران,اول خیابان لپه زنک,پلاک یک

دو) ارسال پستی و سفارش از طریق اینترنت

شما با مراجعه به سایت ایران شوفاژ در قسمت محصولات از محصولات دیدن مینمایید ویژگی های آنها را مطالعه کرده و با دقت تمام محصول مورد نظر خود را تهیه مینمایید 

آدرس ایمیـل: I n f o @ i  r a n s h o f a z h . c o m

تلگرام: iranshofazh@       اینستگرام: iranshofazh@

سه) ارسال پستی و سفارش از طریق تلفن

در این روش شما با شماره های زیر تماس گرفته و با توجه به راهنمایی های کارشناسان ایران شوفاژ محصول خود را تهیه میکنید.

تلفن دفتر: ۵۱۷۸-۳۳۲۴-۰۲۱             ۵۶۹۲-۳۳۲۴-۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۲۵۲۱۱۶۷۵               ۰۹۱۲۵۳۳۶۱۶۴

 

ایران‌شوفاژ
ایران‌شوفاژ
گروه تولیدی صنعتی ایران شوفاژ با مدیریت آقای محمدیان و بیش از بیست سال سابقه درخشان با تکیه بر ارایه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را در زمینه ی تولید منبع کویلدار ، منبع دوجداره ، فیلتر های شنی ، سختی گیر رزینی ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته ، منبع آتشنشانی ، مبدل های حرارتی ، منبع سوخت و آب ، آبگرمکن صنعتی ، آبگرمکن خانگی دارد. کلیه محصولات ایرانشوفاژ شامل پنج سال ضمانت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *