ایران شوفاژ
فروش مسقیم و بدون واسطه از کارخانه ایران شوفاژ
2019-08-03
قیمت انواع مخزن دوجداره
قیمت انواع مخزن دوجداره و منبع کوئل دار شوفاژ
2019-08-18

چند نکته طلایی در هنگام خرید مخزن و منبع آب در ابعاد بزرگ

در خرید مخزن و منبع آب در ابعاد بزرگ باید به چند نکته دقت کنید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافه تر نشوید.

توصیه ایران شوفاژ در خرید منبع و مخزن این است که اگر قصد خرید مخزن برای ذخیره منابع سوختی و … را دارید حتما با کارشناس شرکت مشورت کنید. اما اگر قصد دارید منبعی در ابعاد بزرگ برای ذخیره آب تهیه کنید در نظر گرفتن نکات زیر کفایت میکند تا بتوانید یک مخزن آب ۱۰۰۰۰ لیتری مناسب و یا هر ابعاد دیگری را تهیه نمایید.

ابتدا در خرید مخزن باید به مواردی چون نوع کاربرد مخزن و محل نگه داری مخزن و … توجه نمود.

مخازن مختلف با ابعاد مختلف کاربرد های متفاوتی دارند به عنوان مثال یک مخزن ۱۰۰۰۰ لیتری باید کفاف آب ۲۰ واحد مسکونی یک ساختمان را بدهد.

و یا یک مخزن ۵۰۰۰ لیتری آب باید آب برای آبیاری ۱۰۰ نهال را در هفته تامین کند.

در مطالبی که قبلا انتشار دادیم چند نکته در هنگام خرید مخزن و منبع آب را با شما عزیزان در میان گذاشتیم در این مطلب از سایت ایران شوفاژ نیز تصمیم داریم چند نکته در هنگام خرید مخزن و منبع آب در ابعاد بزرگ را برای شما عزیزان شرح دهیم.

شاید با خود فکر کنید خرید مخزن و منبع در ابعاد بزرگ و کوچک تفاوتی ندارد.

بله شما درست فکر میکند ولی اگر شما در هنگام خرید مخزن آب ۳۰ لیتری یک اشتباه کوچک انجام دهید به عنوان مثال جایی که برای منبع آب در نظر گرفته اید کم باشد و منبع در آنجا جا نگیرید شاید به راحتی بتوانید آن را به ایران شوفاژ تحویل داده و یک منبع با ابعاد متناسب تهیه کنید. ولی این جا به جایی ها در مخزن و منبع آب در ابعاد بزرگ ممکن است هزینه بر باشد

به عنوان مثال هزینه حمل بار مجدد تا کارخانه ایران شوفاژ و حمل بار از کارخانه تا محل مورد نظر شما.

و به همین دلیل است که ما در این مطلب از سایت ایران شوفاژ تصمیم داریم به چند نکته طلایی در خرید مخزن آب بپردازیم. نکاتی که از هدر رفتن سرمایه و پول شما جلوگیری میکند.

دومین نکته و مهم ترین نکته در خرید مخزن و منبع آب سازگاری محل قرار گیری مخزن با ابعاد مخزن مورد نظر است.

از آنجایی که جا به جایی مخازن بزرگ مانند مخزن ۱۰۰۰۰ لیتری مقداری سخت و هزینه بر است ابتدا به محل قرار گیری مخزن توجه نمایید محل قرار گیری مخزن با ابعاد مخزن باید کاملا هماهنگ باشد پس به مواردی چون وزنی که قرار است سطح متحمل شود ، فاصله دیواره ها تا مخزن ، ابعاد در ورودی باید هماهنگ با مخزن باشد و سقف مکانی که قصد دارید مخزن اب خریداری شده از ایران شوفاژ را نگه دارید نباید کوتاه تر از ارتفاع مخزن باشد.

با در نظر گرفتن نکات بالا بدون شک هیچ مشکلی برای نصب مخزن نخواهید داشت

زیر سازی مناسب مخزن آب

همانطور که گفتیم دانستن حجم باری که قرار است سطح متحمل شود از اهمیت بالایی برخودار است اما تنها این نکته در زیر سازی اهمیت ندارد.

سطحی که قصد دارید مخزن آب بر روی آن قرار دهید باید کاملا مسطح و هموار و تراز شده باشد.

هر گونه نا همواری و ممکن است در طولانی مدت مخزن شما را از فرم اصلی خارج کرده و یا دچار ترکیدگی کند.

از آنجایی که پیشگیری بهتر از درمان است

بهتر است قبل از خرید مخزن و منبع آب در هر ابعادی از هر کارخانه ای ابتدا زیر سازی مناسبی برای محل قرار گیری مخزن آب تدارک ببینید تا در طولانی مدت مجبور به پرداخت هزینه تعویض ویا ترمیم مخزن نشوید.

سطحی که قرار است مخزن در آنجا قرار گیرد بهتر است با غلتک میزان نشست آن را به حداقل برسانیم سپس سطح را به وسیله سیمان و یا موزاییک بپوشانیم.

البته گاها دیده شده که تانگر آب را بر روی سطوح خاکی نیز قرار داده اند و با هیچ مشکلی روبه رو نشده اند. زیرا سطح کاملا هموار بوده و نشست آن به حد اقل رسیده است.

استفاده از فیلتر پیش تصفیه

یکی از مشکلاتی که خریداران مخزن با آن روبه رو شده اند ته نشین شدن و یا چسیبدن املاح موجود در آب و یا گل لای و زنگ آهن لوله های شهری به دیواره ها و یا کف مخزن آب است.

ایران شوفاژ به شما توصیه میکند بعد از خرید مخزن و منبع آب در مسیر نصب مخزن آب از یک دستگاه پیش تصفیه استتفاده کنید تا از نظافت سالانه مخزن آب معاف شوید.

ایران‌شوفاژ
ایران‌شوفاژ
گروه تولیدی صنعتی ایران شوفاژ با مدیریت آقای محمدیان و بیش از بیست سال سابقه درخشان با تکیه بر ارایه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را در زمینه ی تولید منبع کویلدار ، منبع دوجداره ، فیلتر های شنی ، سختی گیر رزینی ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته ، منبع آتشنشانی ، مبدل های حرارتی ، منبع سوخت و آب ، آبگرمکن صنعتی ، آبگرمکن خانگی دارد. کلیه محصولات ایرانشوفاژ شامل پنج سال ضمانت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *