خرید سختی گیر رزینی
خرید سختی گیر رزینی
2019-09-02
منبع کویل دار ایران شوفاژ ،خرید منبع کویل دار ، قیمت منبع کویل دار
2019-11-10

در هنگام خرید منبع دو جداره به این ۱۱ نکته توجه نمایید

خرید منبع دو جداره شاید امری ساده به نظر برسد ولی اگر به برخی نکته های های ریز بی توجهی کنید ممکن است مجبور به تعویض منبع شوید و یا هزینه های بیشتری را متحمل شوید.

در این مطلب از سایت ایران شوفاژ قصد داریم شما را با یازده نکته کاربردی در خرید مخزن دو جداره آشنا کنیم تا در هنگام نصب و استفاده از مخزن دو جداره دچار مشکل نشوید.

  1.  در هنگام خرید منبع دو جداره دقت داشته باشید که مخزن دوجداره شیر اطمینان دما و فشار داشته باشند. 
  2. اگر قصد دارید ظرفیت بالایی از آب را در سیستم تاسیساتی خود گرم نگه دارید به جای خرید یک منبع دو جداره با ظرفیت بالا از چندین منبع دو جداره استفاده کنید تا در طولانی مدت اگر اختلالی برای مخزن دوجداره ایجاد شد سیستم گرمایش آب مختل نشود و تا تعمیر و از بین بردن اختلال آب به وسیله دیگر مخازن گرم شود.
  3. داشتن شیر برگشت اب مصرفی نیز یکی از الزامات مخزن دوجداره است پس در هنگام خرید مطمئن شوید منبع دو جداره علاوه بر شیر اطمینان شیری با عنوان شیر بازگشت آب مصرفی نیز داشته باشد. 
  4. در هنگام خرید دقت کنید که شیر آب مصرفی از مسیر آب لوله کشی شهری باشد و حتما دقت کنید که نوع آن نیز یک طرفه باشد. 
  5. در هنگام خرید باید به جابه جایی مخزن دو جداره توجه کنید پس در صورت امکان وجود دو دسته مستحکم برای جا به جایی وجود داشته باشد شما راحت تر میتوانید مخزن دو جداره انتقال دهید.
  6. محل جوش های اتصال مخزن دو جداره باشد به وسیله رنگ اپوکسی پوشیده شود تا در هنگام مصرف از مخزن دو جداره محل جوش ها دچار خوردگی و یا زنگ زدگی نشود. 
  7. در هنگام خرید منبع دو جداره ابعاد موتور خانه و محل نصب مخزن دو جداره ، درب ها و راهرو ها را به خوبی به حافظه بسپارید تا بعد از خرید ب راحنی بتوانید مخزن را از راه رو ها درب ها عبور دهید و در محل مناسب نصب نمایید. 
  8. محل نصب مخزن باید کاملا تراز شده باشد همچنین نشست زمین نیزباید به صفر رسیده باشد تا در طولانی مدت زمین بر اثر فشار مخزن نشست نکند و یا مخزن دو جداره بر اثر تراز نبودن زمین دچار آسیب نشود. 
  9.  منبع ئو جداره باید کاملا در جای خود ثابت باشد
  10. برای این که در هنگام استفاده از مخزن دچار مشکل نشوید و گزینه ۸ و نه را نیز رعایت کنید بهتر است یک فونداسیون با ضخامت ۱۰ سانتی متر اجرا کنید.
  11. سعی کنید منبع و مخزنی را که خریداری مینمایید دارای ضمانت مصرف باشد ضمانت محصولات نشانه اطمینان تولید کننده به تولیدات خودش است

امیدواریم با رعایت کردن این ده نکته در هنگام خرید منبع دو جداره دچار مشکل نشوید و در طولانی مدت از مخرن دو جداره خربداری شده به بهترین نحو استفاده نمایید. 

ایران‌شوفاژ
ایران‌شوفاژ
گروه تولیدی صنعتی ایران شوفاژ با مدیریت آقای محمدیان و بیش از بیست سال سابقه درخشان با تکیه بر ارایه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را در زمینه ی تولید منبع کویلدار ، منبع دوجداره ، فیلتر های شنی ، سختی گیر رزینی ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته ، منبع آتشنشانی ، مبدل های حرارتی ، منبع سوخت و آب ، آبگرمکن صنعتی ، آبگرمکن خانگی دارد. کلیه محصولات ایرانشوفاژ شامل پنج سال ضمانت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *