منبع دوجداره آبگرم استیل و گالوانیزه
2020-01-11
دیگ بخار آبگرمکن های صنعتی
2020-06-06

قیمت منبع دو جداره ۴۰۰ لیتری الی ۲۰۰۰ لیتری

قیمت منبع دو جداره مسئله‌ای است که هر فرد قبل از اقدام به خرید منبع دو جداره درگیر می‌کند. به‌طورکلی می‌توان گفت در هنگام خرید هر دستگاهی ابتدا خریدار استعلام قیمت می‌نماید تا بتواند محصولات را مقایسه کرده و دستگاهی کاربردی‌تر و باقیمت مناسب‌تر تهیه نماید.

و اما منبع دو جداره چیست ، چه کاربردی دارد و بر چه اساسی قیمت‌گذاری می‌شود؟

همان‌طور که در مطالب قبل نیز شرح دادیم منبع دو جداره یک آبگرمکن صنعتی است که در موتورخانه‌های مرکزی به کار گرفته می‌شود تا آب گرم مصرفی ساختمان‌های مسکونی ، اداری و تولیدی را تأمین نماید.

برخلاف منبع‌های کویل دار که در دو نوع افقی و عمودی تولید و عرضه می‌شوند منبع‌های دو جداره تنها در حالت عمودی تولیدشده و از دو استوانه تودرتو تشکیل‌شده است.

در استوانه بیرونی یعنی مابین دیواره استوانه داخلی و استوانه بیرونی آب گرم جریان یافته و اب  درون استوانه داخلی به‌وسیله این جریان آب گرم به دمای موردنیاز می‌رسد.

در مخزن‌های دو جداره آب در دیگ‌های آب گرم شوفاژخانه به‌وسیله مشعل گرم شده و از طریق لوله‌های متصل به دیگ و مخزن دو جداره و یا منبع کوئل دار وارد جداره دوم و یا کویل آبگرمکن می‌شود و موجب گرم شدن آب می‌شود.

قابل‌ذکر است از این منابع برای مصارف آب با حجم پایین کاربرد بیشتری دارد ولی با حجم بالا بهتر است از آبگرمکن صنعتی دیگری استفاده نمایید.

محاسبه ظرفیت منبع دو جداره برای خرید مخزن 

ورق فلز جداره بیرونی معمولاً به نسبت ورق فلز جداره درونی ضخیم‌تر است و این ظرافت به خاطر انتقال بهتر حرارت به آب درون مخزن است از طرفی جداره درونی فشار کمتری را به نسبت جداره بیرونی متحمل می‌شود.

ضخامت‌ها بر اساس ظرفیت منبع دو جداره انتخاب می‌شوند و بدون شک هر چه منبع آب ظرفیت بیشتری داشته باشد باید از ورق فلز ضخیم‌تری در تولید آن به کاربرد .

اما ظرفیت‌ها بر چه پایه‌ای انتخاب می‌شود، می‌توان گفت به ازای هر ساختمان مسکونی ۱۰۰ لیتر آب گرم در نظر گرفته می‌شود ولی اگر هر واحد دارای وان حمام و یا بیش از یک حمام باشد آب موردنیاز آن را ۱۵۰ لیتر در نظر می‌گیریم

حال بر اساس تعداد واحدهای مسکونی ساختمان منبع دو جداره‌ای با ظرفیت مناسب تهیه می‌کنیم

اگر مدنظر ما یک ساختمان دو واحده باشد منبع دو جداره ۳۰۰ لیتری برای ساختمان ما مناسب است.

محاسبه حجم آبگرم مصرفی در یک سیستم

برای خرید مخزن دو جداره و یا هر آبگرمکن صنعتی دیگر لازم است بدانید حجم آب مصرفی موردنیاز شما چقدر است تا بتوانید بر  اساس آن استعلام قیمت نموده و یا منبع را خریداری نمایید.

آب موردنیاز برای منازل مسکونی و واحدهای تجاری و تولیدی باهم متفاوت است و این تفاوت در تعداد افراد ساکن و یا مشاغل در منازل و یا محل کار بیشتر نیز خواهد شد.

آب گرم موردنیاز برای منازل مسکوني تا ۵ نفر: ۲۸۳٫۵-۱۸۹ ليتر
آب گرم موردنیاز برای منازل مسکوني تا ۱۰ نفر: ۴۷۲٫۵ ليتر
آب گرم موردنیاز برای هر واحد آپارتمان ۱۸۹ ليتر
آب گرم موردنیاز برای  بيمارستان براي هر تخت: ۴۶ ليتر
آب گرم موردنیاز برای  مدارس به ازا هر دانش‌آموز :۲-۱ ليتر
آب گرم موردنیاز برای  ادارات به ازا هر کارمند: ۴٫۷ ليتر
آب گرم موردنیاز برای کارخانه‌ها در صورت داشتن دوش، به ازا هر کارگر: ۲۸٫۳ ليتر

قیمت منبع دو جداره

معیارهای تعیین قیمت منبع دوجداره و بر اساس چه پارامترهای قیمت مخزن‌های دو جداره تغییر می‌کند؟

برای استعلام قیمت منبع دو جداره بهترین راه این است که باعرضه کننده و یا تولیدکننده منبع دو جداره تماس گرفته و قیمت‌های بروز را دریافت نمایید، ازآنجایی‌که ما در این بازه زمانی با نوسان قیمت زیادی روبرو هستیم بنابراین اکتفا به قیمت‌های ثبت‌شده در سایت کفایت نمی‌کنید و دریافت فاکتور خرید از فروشندگان معتبر و یا تولیدکنندگان یک راهکار اساسی است.

اولین چیزی که باید در خرید مخزن دو جداره مدنظر داشته باشیم ابعاد و ظرفیت مخزن دو جداره است زیرا هر چه ابعاد مخزن دو جداره بیشتر باشد بدون شک از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود .

در قیمت پارامتر دیگری نیز تأثیرگذار است و آن پارامتر ضخامت جداره‌های داخلی و خارجی مخزن دو جداره می‌باشد.

البته نکات دیگری نیز در قیمت منبع دو جداره تأثیر دارد و این نکات ممکن است قیمت‌ها را کم کرده و یا آن‌ها را زیاد کند که کارشناسان ما در هنگام بررسی منبع موردنیاز شما آن‌ها را برای شما ذکر خواهند کرد

ایران شوفاژ یک تولیدکننده دستگاه‌های تأسیساتی و گرمایشی است که برای راحتی مشتریان خود و همچنین نپرداختن هزینه‌های گزاف مشتریان به واسطان خریدوفروش این محصولات اقدام به فروش محصولات خود به صورتی تلفنی از طریق سایت نموده و محصولات به‌صورت مستقیم از کارخانه برای شما ارسال می‌شود و شما هیچ هزینه‌ای را بابت واسطه‌گری برخی از افراد پرداخت نخواهید کرد.

محصولاتی که به‌صورت مستقیم از کارخانه تهیه‌شده‌اند دارای ۵ سال ضمانت کتبی تولیدکننده هستند .

با اطمینان خرید کنید!

مزایای منبع دوجداره :

در این نوع منبع‌ها افت فشار نخواهید داشت

ساختار دولایه منبع موجب شده تا به پمپ برگشت نیازی نداشته باشید و همین باعث شده تا قیمت منبع دو جداره کمی مناسب‌تر باشد.

این نوع منابع مقرون‌به‌صرفه‌اند و با توجه به قیمتی که دارند نیاز شما از آب گرم در محیط‌های کوچک برطرف می‌کنند.

در هنگام استفاده از منابع دوجداره در یک سیستم گرمایش، نیازی به نصب پمپ سیرکولاتور جهت برگشت آبگرم مصرف نشده در واحدها نمی‌باشد.

معایب منبع دوجداره :

در صورت خراب شدن و ترکیدگی در این نوع آبگرمکن های صنعتی تعمیر آن‌ها بسیار سخت بوده و یا ممکن است اصلاً تعمیر نشود.

افت حرارتی این‌گونه منبع‌ها از منبع کویل دار بیشتر است

نکاتی که در منبع دوجداره باید به آن دقت کرد :

قیمت منبع دو جداره

از داشتن شیر اطمینان بر روی منبع دو جداره مطمئن شوید این شیر برای کنترل فشار بر روی منبع تعبیه‌شده و در صورت بالا رفتن دمای منبع به‌سرعت آب داغ را تخلیه می‌کند تا از فشار بیش‌ازاندازه در منبع جلوگیری شود.

همیشه به‌جای خرید یک منبع با ظرفیت بسیار بالا سعی کنید چند منبع با ظرفیت پایین‌تر تقسیم کنید تا در صورت اختلال در کار یکی از منابع منبع دیگر جایگزین شود این‌گونه هم آب موردنیاز رادارید و هم هیچ‌گاه سیستم گرمایشی آب شما مختل نمی‌شود.

شیرهای دیگری نیز بر روی منبع تعبیه‌شده که وجود آن‌ها الزامی است مانند شیری برای برگشت آب مصرفی

شیر موردنیاز برای ورودی آب گرم از شیر آب‌لوله‌کشی شهری باید یک‌طرفه باشد.
بنده منبع دو جداره باید حتماً به‌وسیله رنگ اپوکسی پوشیده شده باشد تا از زنگ‌زدگی و خوردگی آن جلوگیری شود.

هیچ‌گاه فکر نکنید برای پایین آوردن قیمت منبع دو جداره از پوشش رنگ اپوکسی صرف‌نظر کنید زیرا این‌گونه منبع دو جداره شما با سرعت بیشتری دچار زنگ‌زدگی و خورندگی خواهد شد.
برای سفارش حتماً به درب‌های ورودی و راهروهایتان توجه کنید زیرا ممکن است منبع بزرگ‌تر باشد و از راهروها عبور داده نشود.
محل نصب را حتماً تراز کنید و یک فونداسیون با قطر ۱۰ سانتی‌متر ایجاد کنید.

منبع دوجداره تولیدی ایران شوفاژ

کارخانه ایران شوفاژ با سال‌ها تجربه یکی از تولیدکنندگان انواع آبگرمکن صنعتی ، تانکر و مخزن آب و سختی گیر است که تاکنون با یاری خداوند منان و به‌کارگیری زبده‌ترین متخصصان در این زمینه توانسته مرغوب‌ترین منابع دوجداره را تولید نماید. و هم‌اکنون به‌پاس از مشتریان وفادار خود ۵ سال ضمانت کتبی برای محصولات خود قرار داده است.

ایران‌شوفاژ
ایران‌شوفاژ
گروه تولیدی صنعتی ایران شوفاژ با مدیریت آقای محمدیان و بیش از بیست سال سابقه درخشان با تکیه بر ارایه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را در زمینه ی تولید منبع کویلدار ، منبع دوجداره ، فیلتر های شنی ، سختی گیر رزینی ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته ، منبع آتشنشانی ، مبدل های حرارتی ، منبع سوخت و آب ، آبگرمکن صنعتی ، آبگرمکن خانگی دارد. کلیه محصولات ایرانشوفاژ شامل پنج سال ضمانت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *