قیمت منبع دو جداره ۴۰۰ لیتری الی ۲۰۰۰ لیتری
2020-02-06
دوجداره
مخزن شوفاژ دو جداره
2020-06-15

دیگ بخار آبگرمکن های صنعتی

دیگ بخار آبگرمکن های صنعتی در دو نوع فولادی و چودنی تولید میشوند .

ما در این مطلب از سایت ایران شوفاژ قصد داریم شما را ساخت دیگ بخار آبگرمکن های صنعتی آشنا کنیم

boiler  ها یا همان دیگ های بخار وظیفه گرم کردن آب در آبگرمکن های صنعتی را بر عهده دارند و به طور کلی با استفاده از بخار آب داغ آب داخل مخزن شوفاژ و یا منبع شوفاژ را گرم میکنند.

اساس کار دیگ های آب گرم بر پایه فشار بخار است، آب به وسیله شعله مشعل شروع به گرم شدن میکند و میتوان گفت دیگ های بخار تشکیل شده اند از یک مخزن دربسته که آب داغ از طریق لوله هایی در آن در جریان است فشار به وجود آمده در دیگ آب گرم به وسیله بخار ایجاد شده .

میتوان گفت دیگ های بخاز از  بخش سمت آتش  و سمت اب تشکیل شده اند و تمام سطح هایی که به طرف آتش قرار دارند را سطوح گرم میگویند  با ازتباط سمت آتش آبگرمکن صنعتی با سمت آب ، آب کم کم شروع به گرم شدن میکند و به دمای مورد نظر میرسد.

همانطور که گفتیم دیگ های آب گرم در دو جنس چودن و فولاد تولید میشوند که دیگ بخار آبگرمکن های صنعتی چدنی برای تولید آب گرم با دما کمتر استفاده میشود جنس چودن مقاوت کمتری دارد. میتوان گفت امروزه اکثر دیگ های بخار را از جنس فولاد تولید میکنند.

در صنایع مختلف با توجه به کاربردی که از دیگ های بخار دارند انتقال حرارت را از طریق سیال های متفاوتی مانند گاز ، روغن و آب استفادع میکنند، که هر کدام ضریب انتقال گرمای مختلفی دارد.

 

کارخانه ایران شوفاژ با سال‌ها تجربه یکی از تولیدکنندگان انواع آبگرمکن صنعتی ، تانکر و مخزن آب و سختی گیر است که تاکنون با یاری خداوند منان و به‌کارگیری زبده‌ترین متخصصان در این زمینه توانسته مرغوب‌ترین منابع دوجداره را تولید نماید. و هم‌اکنون به‌پاس از مشتریان وفادار خود ۵ سال ضمانت کتبی برای محصولات خود قرار داده است

ایران‌شوفاژ
ایران‌شوفاژ
گروه تولیدی صنعتی ایران شوفاژ با مدیریت آقای محمدیان و بیش از بیست سال سابقه درخشان با تکیه بر ارایه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را در زمینه ی تولید منبع کویلدار ، منبع دوجداره ، فیلتر های شنی ، سختی گیر رزینی ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته ، منبع آتشنشانی ، مبدل های حرارتی ، منبع سوخت و آب ، آبگرمکن صنعتی ، آبگرمکن خانگی دارد. کلیه محصولات ایرانشوفاژ شامل پنج سال ضمانت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *