منبع کویل دار 2000 لیتری
منبع کویل دار ۲۰۰۰ لیتری
2019-11-12

منبع کویل دار ۲۵۰۰ لیتری ایستاده ایران شوفاژ

منبع کویل دار با ظرفیت ۲۵۰۰ لیتر تولیدی گروه ایران شوفاژ در دو حالت ایستاده و افقی تولید گشته و با نام های منبع کویل دار ۲۵۰۰ لیتری عمودی و منبع کویلی ۲۵۰۰ لیتری افقی شناخته می شود.

این ظرفیت از منبع کویل دار بیشتر جنبه ی صنعتی داشته و در مصارف صنعتی مختلف که به آبگرم نیاز دارند کاربرد دارد.

دلیل عدم پیشنهاد منابع کویلی با ظرفیت بالای ۲۰۰۰ لیتر برای مصارف مسکونی این است که اولا ابعاد منبع کویلدار ۲۰۰۰ لیتری به بالا مناسب موتورخانه های منازل مسکونی نمی باشد و فضای زیادی را اشغال خواهد کرد، دوما در ظرفیت های بالا بهتر است از الگوی تقسیم کار استفاده نمود بدین صورت که مثلا اگر برای یک مجتمع مسکونی ۳۰۰۰ لیتر منبع نیاز باشد بهتر است از دو عدد منبع ۱۵۰۰ لیتری استفاده نمود.

این استراتژی مهمترین علتش این است که در صورت خرابی یک منبع به هر دلیل ممکن، منبع کویلی بعدی در مدار باشد و آبگرم کل مجتمع قطع نشود.

منبع کویل دار ۲۵۰۰ لیتری ایران شوفاژ با بهترین ورق گالوانیزه گرم تولید داخل کشور در ضخامت های ۵ و ۶ و ۸ میلیمتری تولید گشته و در حالت استاندارد با قطر مخزن ۱۲۶ سانتی متر و ارتفاع مفید ۲ متر تولید می گردد.

حداقل وزن آن با ورق ۵ میل ۵۰۰ کیلوگرم بوده و به کویلی با حداقل سطح حرارتی ۷۲ فوت مربع برای گرم نمودن آبگرم بهداشتی نیاز دارد.

قابل ذکر است شما میتوانید بنا به نیاز خود جنس کوئل را انتخاب نمایید و یا ضخامت ورق های گالوانیزه را تعین کنید

جهت سفارش منبع های کوئل دار کارخانه ایران شوفاژ میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

تلفن دفتر: ۵۱۷۸-۳۳۲۴-۰۲۱             ۵۶۹۲-۳۳۲۴-۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۲۵۲۱۱۶۷۵               ۰۹۱۲۵۳۳۶۱۶۴