منبع کویل دار ایران شوفاژ ،خرید منبع کویل دار ، قیمت منبع کویل دار
2019-11-10
انواع منبع دوجداره ایران شوفاژ مشاوره و فروش
2019-12-09

فروش مخزن آب و سوخت ، منبع ، تانکر ، منبع آب ، مخزن پلی اتیلن ، مخازن

فروش مخزن آب و سوخت ، منبع ، تانکر ، منبع آب ، مخزن پلی اتیلن ، مخازن

فروش مخزن آب و سوخت توسط ایران شوفاژ یکی از تولید کنندگان کشوری منبع آب و … است که از طریق سایت ایران شوفاژ امکان ارتباط مستقیم و بی واسطه با مشتریان و خریداران منبع آب را فراهم کرده تا مشتریان این شرکت هزینه های اضافی واسطه گری را متحمل نشوند.

محصولات کارخانه ایران شوفاژ دارای نشان ملی استاندارد و ۵ سال ضمانت مصرف دارند.

هم اکنون شما میتوانید محصولات کارخانه ایران شوفاژ را به صورت تلفنی و از طریق شماره های زیر به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایید.

ادرس:تهران اتوبان خاوران,اول خیابان لپه زنک,پلاک یک

تلفن دفتر: ۵۱۷۸-۳۳۲۴-۰۲۱             ۵۶۹۲-۳۳۲۴-۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۲۵۲۱۱۶۷۵               ۰۹۱۲۵۳۳۶۱۶۴


مخزن آب چیست و چه کاربردی دارد

در این مطلب از سایت ایران شوفاژ قصد داریم مواردی را برای شما عزیزان ذکر کنیم تا بتوانید یک منبع با کیفیت خریداری نمایید.

اولین سوالی که باید در هنگام خرید منبع آب از خود داشته باشید این است که آیا منبع آبی که قصد دارید خریداری نمایید جهت آب شرب استفاده میشود و یا برای استفاده آب غیر قابل شرب استفاده میشود.

دومین موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که منبع آبی که قصد دارید خریداری نمایید باید از چه جنسی باشد.

منابع آب با جنس های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه میشوند.

به عنوان مثال منبع آب از جنس گالوانیزه ، پلی اتیلن و … منبع های آب متداول در بازار هستند.

مخازن تولید شده از جنس های مختلف مزایا و معایب خاص خود را دارند و هر کدام جهت مصارف مختلفی تولید می شوند. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با برخی از این منابع آب آشنا و ویژگی های آنها را بررسی کنیم.

ساخت مخازن آب

اکثر مخازن آب موجود در بازار در ابعاد کوچک مثلا مخزن آب ۵۰۰ لیتر و یا مخزن آب ۱۰۰۰ لیتر و … و اگر شما مخزن آبی با حجم بالا برای کار خود نیاز داشته باشید باید به تولید کنندگان مخرن و منبع سفارش دهید تا دست به تولید منبع مورد نظر شما بزنند.

ایران شوفاژ تولید کننده منبع آب در تهران است که با گسترش کار خود آمادگی ارسال محصولات تولید شده شرکت ایران شوفاژ را به دیگر نقاط کشور را دارد.

ایران شوفاژ با توجه به نیاز های شما مخازن آب و … را تولید می کند.

مخزن آب بتنی 

در اکثر موارد در نگه داری آب های صنعتی و پیش تصفیه از منبع های آب بتنی استفاده میشود، اینگونه مخازن آب به صورت آماده به فروش نمیرسد بلکه در محل اجرا میشوند. 

درون این مخزن ها به وسیله رنگ های ایپوکسی و کولتاژ و پلی یورتان پوشش داده شده است. 

مخزن آب با پوشش پلیمری 

مخازن آب پلیمری از سبک ترین نوع منبع آب است این نوع مخازن وزن کمی دارند ولی به دلیل جنس پلیمری که دارند در مقابل خوردگی مقاومت زیادی دارند. 

مخزن های آب پلی اتیلن قابلیت طراحی و ساخت در حجم ها و طرح های مختلف را دارا میباشند  

مخزن آب کامپوزیت

مخازن کامبوزیت بیشتر برای نگه داری آب خوراگی و شرب به صورت یک پارچه ساخته میشوند که به طور کلی به نوع ساخته شدن این نوع مخازن مادولاز نیز میگویند. این نوع مخازن به دلیل نوع ساختی که دارند به راحتی میتوانید آنها را در اشکال و حجم های مختلف سفارش دهید 

به طور کلی مخازن آب کامپوزیتی و مخازن فایبر گلاس زیر مجموعه ای از مخازن پلیمری میباشند و کابرد اصلی آنها برای نگه داری آب شرب و برخی از سوخت ها است. 

خرید مخزن آب شرب فروش مخزن آب و سوخت

چرا باید مخزن اب تهیه کنیم؟ 

با توجه به کم شدن فشار آب در شهر ها و روستا ها و همچنین در دسترس نبودن آب شرب در برخی از شهر هاو استان ها نیاز به مخزن آب در خانه ها ، کارگاه های تولیدی و کارخانه ها احساس میشود. 

از طرفی برخی از کارخانه ها و مزارع دور از شهر بوده و به لوله کشی آب دسترسی ندارند به همین دلیل است که باید مخزن و یا تانکر های بزرگی را تهیه کنند و به نسبت مصرف خود ماهیانه و یا هفتگی مخزن را از آب آشامیدن و یا آب مخصوص تولید و کشاورزی پر کنند. 

خرید و فروش مخزن آب و سوخت با توجه به تنوع مخازن و منابع کاری چالش بر انگیز است 

مخازن آب و سوخت در حجم ها و شکل های متنوعی تولید میشوند ولی بیشترین منبع هایی که توسط مردم خریداری میشوند منابع آب شرب پلی اتیلنی هستند و مخازن فلزی نیز بیشتر توسط کشاورزان و تولید کنندگان و یا صاحبان کارخانه های تولیدی تهیه میشوند. 

این روز ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی خرید مخازن آب به صورت غیر حضوری و اینترنتی و یا تلفنی نیز صورت میگیرد که این اتفاق باعث شده تا دیگر لازم نباشد مردم مسافت های زیادی را طی کنند و به صورت حضوری از فروشگاه ها و تولید کننده گان منبع سوخت و آب خریداری نمایند. 

قیمت مخزن آب

قیمت مخزن آب به موارد زیادی بستگی دارد به عنوان مثال در خرید مخازن اب پلی اتیلن با توجه به باز بودن و با بسته بودن ، گرم و یا سرد بودن محیط و مکانی که قصد دارید در آنجا از منبع آب نگه داری کنید متفاوت ست زیرا برای هر محیط از جنس خاصی استفاده میشود تا منبع آب عمر مفید بیشتری داشته باشد و در مخازن فلزی نیز با تغییر ضخامت ورق گالوانیزه قیمت ها نیز تغییر خواهند کرد و البته موارد دیگری نیز در تغییر قیمت ها وجود دارد. 

اما اگر بخواهید قیمت کلی ای از مخازن و منابع نگه داری آب و سوخت به دست آورید میتوانیم بگوییم قیمت مخازن تقریبا از یک میلیون تومان به بالا برآورد میشوند.

فروش منبع آب

پرامتر های مختلفی در جهت فروش مخزن آب حائز اهمیت اند و این پارامتر ها با توجه به نیز مشتری قابل انعتاف اند 

اولین مرحله در فروش مخزن آب و سوخت بررسی نیاز های مشتری توسط مهندسین شرکت ایران شوفاژ است. سپس اگر منبع مورد نیاز مشتری در ابعاد منابع اب و سوخت اماده بود که در یک فرصت ۱۰ روزه برای مشتری ارسال میشود و اگر منبع آب و یا منبع سوخت مورد نیاز مشتری در ابعاد بزرگ بود در یک فرصت ۱۵ الی ۲۰ روزه برای مشتری ارسال خواهد شدو 

با توجه به نوسانات قیمت در بازار بهتر از قبل از خرید استعلام قیمت نمایید تا در هنگام سفارش دچار سردرگمی و یا اشتباه نشوید. 

تلفن دفتر: ۵۱۷۸-۳۳۲۴-۰۲۱             ۵۶۹۲-۳۳۲۴-۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۲۵۲۱۱۶۷۵               ۰۹۱۲۵۳۳۶۱۶۴

 

 

ایران‌شوفاژ
ایران‌شوفاژ
گروه تولیدی صنعتی ایران شوفاژ با مدیریت آقای محمدیان و بیش از بیست سال سابقه درخشان با تکیه بر ارایه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را در زمینه ی تولید منبع کویلدار ، منبع دوجداره ، فیلتر های شنی ، سختی گیر رزینی ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته ، منبع آتشنشانی ، مبدل های حرارتی ، منبع سوخت و آب ، آبگرمکن صنعتی ، آبگرمکن خانگی دارد. کلیه محصولات ایرانشوفاژ شامل پنج سال ضمانت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *