مخزن آب فلزی بهتر است یا مخزن آب پلاستیکی ؟
2019-07-21
مبدل حرارتی پوسته و لوله و انواع مبدل حرارتی
انواع منبع کویل دار و کاربرد منابع کوئل دار
2019-07-28

چند نکته در خرید مخزن آب

خرید مخزن آب شاید به نظر کار آسانی باشد اما اگر در خرید آن به برخی از نکات دقت نکنید ممکن است پول خود را هدر بدهید.

در این مطلب از ایران شوفاژ قصد داریم در رابطه با اشتباهاتی که ممکن است در خرید مخزن آب رخ دهد بپردازیم

در خرید مخزن آب ابتدا باید به این نکته دقت کنیم که قصد خرید مخزن فلزی داریم و یا میخواهیم مخزن پلی اتیلن ، فایبر گلاس و یا یک منبع تحت فشار بخریم

از نظر بسیاری از افراد تنها دانستن نوع منبع ، حجم منبع و جنس منبع در خرید منبع آب کفایت میکند. و همین مورد باعث میشود بعد از خرید مخزن مشکلاتی برای آنها رخ دهد.

نکاتی چون جنس ، نوع و حجم در خرید مخزن از کلی ترین نکات هستند که در نظر گرفتن آنها بسیار مهم است ولی نکات ریز تری نیز وجود دارند که باید به آنها در خرید مخزن دقت بیشتری داشته باشیم.

تعیین محل نصب مخزن در هنگام خرید

بسیاری از خریداران مخزن بعد از خرید تازه تصمیم میگیرند که کجا میخواهند مخزن آب را نصب کنند. این نکته در اکثر موارد مشکل ساز بوده زیرا محدودیت فضا نزدیک نبودن منبع آب به سیستم لوله کشی ساختمان و … باعث شده تا آنها هزینه های بیشتری را متحمل شوند.

پس همیشه در هنگام خرید مخزن آب ابتدا مکان قرار گیری آن را مشخص کنید و به نسبت فضایی که دارید یک مخزن مناسب انتخاب کنید.

به ابعاد درب ورودی و یا راه رو ها دقت کنید آیا مخزن آبی که قصد دارید تهیه کتید امکان عبور از این مکان ها را دارد.

گاهی پیش آمده که فرد مخزن آب را با دقت تمام خریداری کرده و بعد از دریافت مخرن متوجه شده که مخزن آب از درب ورودی داخل نمیشود و یا امکان عبور آن از راه رو ها و راه پله ها وجود ندارد.

توجه به لوله کشی ساختمان

در هنگام خرید مخزن آب باید دقت کنید که قصد دارید چگونه مخرن آب را پر کنید و یا چکونه میخواهید از آب مخزن استفاده کنید و این امر وابسته به لوله کشی ساختمان شما است پس دقت داشته باشید مکانی که قصد دارید مخزن را در آنجا قرار دهید مجهر به لوله ورود و خروج آب میباشد و یا سایز لوله های ساختمان با سایز لوله های مخزن همخوانی دارد.

زیر سازی محل نصب منبع خریداری شده

قبل از خرید مخرن آب باید حتما محل قرار گیری آن را مشخص کنید و سطح زیر مخزن را به صورت کامل تراز کنید.

وجود شیب ، پستی و بلندی و یا تراز کردن مخزن به وسیله آجر باعث تغییر شکل مخزن و با ترک برداشتن مخزن میشود و همچنین فشار ناشی از قرار گیری بر روی سطح نامناسب منجر به باز شدن برخی از جوش های مخزن میشود

البته این تنش ها در طولانی مدت اتفاق میافتد و لی اگر دقت کنید قطعا میتوانید سال های بیتشری از مخزن آب خریداری شده استفاده نمایید.

موارد نامبرده شده مشکلاتی بوده در میان خریداران مخزن آب و در هنگام خرید مخزن آب متداولا دیده شده اگر شما نیز در گذشته مخزنی را خریداری نموده اید و بعد از خرید با مشکلاتی روبه رو شده اید با ما در میان بگذارید تا با انتشار دادن آنها از وقوع مشکلات مشابه برای دیگر هموطنان جلوگیری شود.

ایران‌شوفاژ
ایران‌شوفاژ
گروه تولیدی صنعتی ایران شوفاژ با مدیریت آقای محمدیان و بیش از بیست سال سابقه درخشان با تکیه بر ارایه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را در زمینه ی تولید منبع کویلدار ، منبع دوجداره ، فیلتر های شنی ، سختی گیر رزینی ، منبع انبساط باز ، منبع انبساط بسته ، منبع آتشنشانی ، مبدل های حرارتی ، منبع سوخت و آب ، آبگرمکن صنعتی ، آبگرمکن خانگی دارد. کلیه محصولات ایرانشوفاژ شامل پنج سال ضمانت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *